ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

[ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ][slideshow]

ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

[ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ][slideshow]

ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

[ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ][slideshow]

ΜΕΛΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

BEST DEALS

[BEST DEAL][grids]

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

[ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ][grids]

Συμβουλή ειδικού: 3 Δημοφιλείς δίαιτες αποκωδικοποιούνται

Νεαρή γυναίκα κρατάει πιάτο με σαλάτα - Συμβουλή ειδικού 3 Δημοφιλείς δίαιτες αποκωδικοποιούνται
Συμβουλή ειδικού: 3 Δημοφιλείς δίαιτες αποκωδικοποιούνται
δημοφιλείς δίαιτες αποκωδικοποιούνται

Σχεδόν καθημερινά εμφανίζεται μια δίαιτα που υπόσχεται «εύκολη» και «άμεση» απώλεια βάρους. Είναι όμως αυτές οι δίαιτες καλές για την υγεία σας; Και δουλεύουν πραγματικά; Ρωτήσαμε την Ειδικό των Wellnes,s Dr. Anke Ginzburg, να μας πει την άποψή της για τις τρεις διασημότερες δίαιτες.

Το πρόγραμμα 5:2

Τι είναι; 
Λευκή μεζούρα - Συμβουλή ειδικού 3 Δημοφιλείς δίαιτες αποκωδικοποιούνται
Όταν μετράμε τα κιλά που χάσαμε
καλό είναι να μετράμε και τους πόντους

Η δίαιτα 5:2 σας επιτρέπει να τρώτε κανονικά 5 ημέρες την εβδομάδα (λαμβάνοντας 2000 – 2400 θερμίδες την ημέρα) και έπειτα για 2 συνεχόμενες ημέρες να «νηστεύετε» με μέγιστη πρόσληψη 500 – 600 θερμίδες την ημέρα.

Η Γνώμη της Ειδικού:

Από τις δίαιτες που είναι σήμερα στη μόδα, η 5:2 είναι μια σχετικά λογική και βιώσιμη επιλογή. Στην πραγματικότητα είναι απλά μαθηματικά: η πρόσληψη λιγότερων θερμίδων σας βοηθά να χάσετε βάρος. Καθώς οι δυο ημέρες προγραμματισμένης μείωσης των θερμίδων είναι εύκολα διαχειρίσιμες από ψυχολογική πλευρά, όσοι την ακολουθούν δεν υπερβάλλουν κατά τις 5 ημέρες της κανονικής διατροφής.”

Η δίαιτα DUKAN 

Τι είναι;
Γυναίκα σε βράχια καθισμένη κρατάει καλάθι με καρότα και διάφορα λαχανικά
Τα λαχανικά και τα φρούτα
είναι απαραίτητα για τη διατροφή μας

Το βιβλίο της δίαιτας Dukan πούλησε περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια αντίτυπα και έχει διάσημους οπαδούς. Είναι ένα περιοριστικό πλάνο διατροφής όπου οι υδατάνθρακες αποκλείονται ενώ τα λιπαρά και η πρωτεΐνη παίρνουν τη θέση τους.

Η Γνώμη της Ειδικού:

"Οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και λιπαρά έχουν την τάση να προκαλούν κορεσμό και έτσι να λαμβάνετε λιγότερες θερμίδες συνολικά. Αποκλείοντας όμως τους υδατάνθρακες μπορεί να δείτε μια αρχική απώλεια βάρους καθώς το νερό του σώματος που κανονικά είναι συνδεδεμένο με τους υδατάνθρακες χάνεται. Συνεπώς, η δίαιτα Dukan μπορεί να βοηθήσει με προσωρινή απώλεια βάρους όμως τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα είναι αμφιλεγόμενα. Το σώμα χρειάζεται μία ισορροπημένη διατροφή για να λειτουργεί σωστά που σημαίνει ένα συνδυασμό από σύνθετους υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνη καθώς και βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Προσωπικά δεν συνιστώ τη δίαιτα Dukan ως τρόπο μακροπρόθεσμης βελτίωσης του τρόπου ζωής.” 

Η δίαιτα PALEO

Τι είναι;

Η δίαιτα Paleo προστάζει μια διατροφή όπως εκείνη των προγόνων μας της Λίθινης Εποχής. Όσοι την ακολουθούν τρώνε όσο πιο φυσικά γίνεται: κρέας ελευθέρας βοσκής, φρούτα και λαχανικά, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Εν συντομία, εάν δεν μπορείς να το κυνηγήσεις ή να το συλλέξεις, δεν μπορείς και να το φας. 

Η Γνώμη της Ειδικού: 

“Η δίαιτα Paleo είναι μια λογική προσέγγιση του υγιεινού τρόπου ζωής. Όταν ακολουθείται σωστά, η δίαιτα Paleo παρέχει όλα τα ιχνοστοιχεία και τα μακροθρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για να λειτουργεί σωστά και να διατηρείται υγιής. Εάν την ακολουθήσετε, σας προτείνω να επιλέγετε οργανικά προϊόντα για καλύτερα αποτελέσματα.”

Η Συμβουλή της Ειδικού: 5 προτάσεις για Μακροπρόθεσμη Απώλεια Βάρους
Το νερό είναι απαραίτητο
για την σωστή λειτουργία
του οργανισμού αλλά και για
την απώλεια βάρους
  1. Κάθε πρωί θέστε στον εαυτό σας έναν πραγματοποιήσιμο στόχο για την ημέρα: «Σήμερα θα φάω… ένα ισορροπημένο γεύμα και δείπνο. Θα ασκηθώ για 30 λεπτά. Θα πιω περισσότερο νερό. Θα φάω υγιεινά σνακ.» Στο τέλος της ημέρας αναγνωρίστε την επιτυχία σας. «Σήμερα ήμουν σωστή γιατί…»
  2. Αντιμετωπίστε την κάθε μέρα ξεχωριστά. Μη βλέπετε την απώλεια βάρους ως ένα βουνό που πρέπει να ανεβείτε, αλλά δείτε την κάθε ημέρα σαν ένα βήμα που σας φέρνει πιο κοντά στον νέο, υγιεινό τρόπο ζωής σας.
  3. Εάν παρεκκλίνετε, μην πέσετε στην παγίδα να πείτε «αφού έφαγα ένα κομμάτι σοκολάτα, ας φάω όλη την μπάρα». Μάθετε να δέχεστε ότι μπορεί κάποιες στιγμές να παρεκκλίνετε, όμως η γενική αλλαγή είναι θετική.
  4. Πιστέψτε στον εαυτό σας. Το άθροισμα πολλών μικρών αλλαγών κατά τη διάρκεια μίας μακράς χρονικής περιόδου έχει πολύ μεγαλύτερα οφέλη από μία ριζική βραχυπρόθεσμη αλλαγή.  
  5. Ακολουθήστε μία διατροφή ή έναν οδηγό διατροφής (όπως ο Οδηγός Διατροφής Wellness). Οι σαφείς και εύκολες οδηγίες θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το ιδανικό σας βάρος με έναν υγιεινό τρόπο και με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. 

HOW TO

[How to][stack]

DIY

[DIY (Do It Yourself)][btop]